O vrtiću

Jedinstveni pristup – dugoročni rezultati

Vrtić „Topolino“ osnovan je sa idejom da u toplom i porodičnom okruženju omogući svakom detetu da, u skladu sa svojim uzrastom i tempom koji je njemu najprikladniji, istražuje, raste i razvija se. Kroz niz zabavnih i edukativnih aktivnosti, naši iskusni vaspitači pomažu mališanima da već u najranijem uzrastu steknu različite veštine, formiraju zdrave navike, ali i razumeju svet koji ih okružuje.

Prostorije našeg vrtića su namenski projektovane i prilagođene su rastu i potrebama mališana. Prostrane i osvetljene sobe obiluju pažljivo biranim nameštajem i bogatim didaktičkim materijalom osmišljenim tako da podstakne kognitivni, emocionalni i socijalni razvoj dece, a veliko i bezbedno dvorište nudi im mogućnost da vreme provode na svežem vazduhu, kao i da, kroz različite razvojne vežbe, unapređuju svoju motoričku i fizičku spremnost.

Kroz timski rad, inovativne i savremene metode i stalno unapređivanje, nastojimo da svaki dan u vrtiću bude ispunjen radošću. Naš tim čine iskusni i posvećeni vaspitači, pedagozi, psiholozi, logopedi i drugi stručnjaci koji zajedno rade na tome da isprate razvojne potrebe dece i podstaknu njihov celokupan razvoj.

Mesto gde se sreću zabava i učenje

U našem vrtiću deca dobijaju kvalitetnu i sadržajnu osnovu za dalji razvoj u različitim oblastima. Verujemo da je najbolji način za učenje kroz igru i zabavu i da su su radosno okruženje i interaktivne aktivnosti ključne za podsticanje radoznalosti i ljubavi prema učenju kod dece. Naš standardni program se sastoji od zanimljivih i edukativnih aktivnosti poput muzike, glume, crtanja i slikanja, kao i niza raznovrsnih radionica.

U zdravom telu zdrav duh

Zdrava i uravnotežena ishrana preduslov je za postizanje pravilnog fizičkog i mentalnog razvoja i predstavlja jedan od prioriteta naše ustanove. Posebnu pažnju posvećujemo ne samo činjenici da deci omogućimo ukusne i zdrave obroke, već i da im pomognemo da shvate i nauče koliko je važna pravilna ishrana.

Režim rada

  • Prijem dece;
  • Razmena informacija sa roditeljima;
  • Individualne aktivnosti sa vaspitačima;
  • Slobodna igra;
  • Jutarnje vežbanje i razvijanje motoričkih aktivnosti.
  • Vaspitno – obrazovne aktivnosti za podsticanje svih aspekata razvoja (realizuju se unapred isplanirane mirne i dinamične aktivnosti koje se smenjuju i prilagođene su uzrastu dece jaslenog i vrtićkog uzrasta;
  • Aktivnosti u dvorištu, kada to dozvoljavaju vremenski uslovi;
  • Aktivnosti u sobi
  • Mirne aktivnosti – crtanje, društvene igre, pričanje priča i dr.
  • Sređivanje igračaka i prostora
  • Pasivni odmor za sve vaspitne grupe osim za predškolce;
  • Realizacija planiranih aktivnosti Pripremnog predškolskog programa za predškolske grupe – crtanje, društvene igre, rešavanje zadataka kroz igru I korišćenjem radnih listova sa povremenim pauzama – lagane vežbe ili pokretna igra, igre pamćenja, boravak na otvorenom.
  • Vaspitno – obrazovne, unapred isplanirane aktivnosti;
  • Aktivnosti na otvorenom;
  • Individualni rad, rad u parovima i malim grupama;
  • Popodnevna užina;
  • Slobodna i usmerena igra prilagođena uzrastu u manjim grupama ili parovima sa konstruktorima, dominama, slagalicama, likovne, muzičke i govorne aktivnosti;
  • Odlazak dece i razmena informacija sa roditeljima.

Napomena: Aktivnosti predviđene Režimom rada za Jaslenu grupu počinju 15 minuta ranije

Scroll to Top